დღე პირველი:
მე დღეს გავეცანი ინტელის კურსის პროგრამას,რაც ჩემთვის იყო უცხო. მინდა მისი ფართოდ შესწავლა,რათა სამომავლოდ გამოვიყენო.
დღე მეორე:
გავეცანით პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკას.გავიაზრე საკვანძო სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივად.
დღე მესამე;
დღეს გავეცანით შეფასების სხვადასხვა მეთოდებს.დღევანდელი ტრენინგი იყო საინტერესო.გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას და დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნას.
დღე მეოთხე;
დღეს გავეცანით დოკუმენტების ატვირთვა დრაივ გუგლზე და მათი რედაქტირება,დათვალიერება.ასევე გავეცანით დაუსათაურებელი ფორმის აღწერილობას.
დღე მეხუთე:
დრეს ჩვენ ვისწავლეთ ელექტრონული პორტფოლიოს შექმნა. ასევე გავაკეთეთ პროექტის გეგმის პრეზენტაცია და განხილვა.ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე და მის შევსების ფორმაზე,რაც მერთულება და მესაჭიროება დამატებითი მუშაობა.
დღე მეექვსე:
დღეს ვიმუშავეთ პრეზენტაციაზე,ასევე გავაკეთეთ ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა.ჯგუფებში განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები.
დღე მეშვიდე:
დღეს გავიაზრეთ პრეზენტაციის სტრუქტურა.ვიმუშავეთ თუ როგორ უნდა მოვამზადოთ პრეზენტაცია სლაიდ შოუებით,რაც ჩემთვის ნახევრად გაუგებარი აღმოჩნდა და მჭირდება მეტი დრო სამუშოსთვის,რათა უკეთ გავიგო.
დღე მერვე:
დღეს ვიმუშავეთ დიაგრამების გაკეთებაზე,სლაიდშოუებზე და ვიდეოს ატვირთვაზე.
მე დღეს გავეცანი ინტელის კურსის პროგრამას,რაც ჩემთვის იყო უცხო. მინდა მისი ფართოდ შესწავლა,რათა სამომავლოდ გამოვიყენო.
დღე მეორე:
გავეცანით პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკას.გავიაზრე საკვანძო სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივად.
დღე მესამე;
დღეს გავეცანით შეფასების სხვადასხვა მეთოდებს.დღევანდელი ტრენინგი იყო საინტერესო.გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას და დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნას.
დღე მეოთხე;
დღეს გავეცანით დოკუმენტების ატვირთვა დრაივ გუგლზე და მათი რედაქტირება,დათვალიერება.ასევე გავეცანით დაუსათაურებელი ფორმის აღწერილობას.
დღე მეხუთე:
დრეს ჩვენ ვისწავლეთ ელექტრონული პორტფოლიოს შექმნა. ასევე გავაკეთეთ პროექტის გეგმის პრეზენტაცია და განხილვა.ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე და მის შევსების ფორმაზე,რაც მერთულება და მესაჭიროება დამატებითი მუშაობა.
დღე მეექვსე:
დღეს ვიმუშავეთ პრეზენტაციაზე,ასევე გავაკეთეთ ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა.ჯგუფებში განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები.
დღე მეშვიდე:
დღეს გავიაზრეთ პრეზენტაციის სტრუქტურა.ვიმუშავეთ თუ როგორ უნდა მოვამზადოთ პრეზენტაცია სლაიდ შოუებით,რაც ჩემთვის ნახევრად გაუგებარი აღმოჩნდა და მჭირდება მეტი დრო სამუშოსთვის,რათა უკეთ გავიგო.
დღე მერვე:
დღეს ვიმუშავეთ დიაგრამების გაკეთებაზე,სლაიდშოუებზე და ვიდეოს ატვირთვაზე.
ვხვდები, რომ შეკითხვები ბევრი უნდა იყოს, ცოტა მეტი სითამამე :)
ReplyDeleteპროექტის გეგმა შესავსებია
მოსაწესრიგებელია პროექტის პორტფოლიოს სტრუქტურა, "სასწავლო პროექტის გეგმაში" არის კიდევ ერთი ანალოგიური სახელის მქონე საქაღალდე, რომელიც მოსაცილებელია, არ არის დანარჩენი კომპონენტები: "სასწავლო_პროექტის_დამხმარე", "კურსის_რესურსები", "მოსწავლის_ნიმუში", "სურათები_აუდიო_ვიდეო" თავისი "საავტორო_უფლებები"_თ და "შეფასებები"
ReplyDeleteშეუვსებელია პროექტის გეგმა და არ არის ბროშურა